Promocja eksportu

W ramach Projektu w II poł. marca 2011 roku ukaże się publikacja Made in Poland. Przedstawione zostaną w niej branże o najwyższym potencjale eksportowym, analizy rynku eksportu w Polsce, analizy prawne, doradcze. Partnerem merytorycznym publikacji jest KPMG.

Rocznik wydany zostanie w języku angielskim oraz rosyjskim. Trafi do czytelników Warsaw Business Journal, zagranicznych organizacji wspierających wymianę handlową, współpracujących z Krajową Izbą Gospodarczą, WPHI Ambasad i konsulatów RP zagranicą, Centrów Obsługi Inwestorów i Eksporterów w Polsce, uczestników zagranicznych targów branżowych oraz misji gospodarczych wspieranych przez Ministerstwo.

Zainteresowanych promocją w roczniku, współpracą przy konferencji prosimy o kontakt z Agnieszką Brejwo: abrejwo@wbj.pl, tel. 504 201 007.

W ramach Projektu promocji polskiego eksportu zrealizowane zostaną także:
– konkurs o tytuł Mistera i Juniora Eksportu, pod patronatem honorowym Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka. Tegoroczna edycja konkursu skierowana jest do eksporterów ze wszystkich branż i regionów. Udział w Konkursie – zarówno małych, średnich jak i dużych firm z całej Polski – jest bezpłatny.

Gala Finałowa (czerwiec 2011) – uroczyste ogłoszenie wyników konkursu o tytuł Mistera i Juniora Eksportu, wręczenie nagród Ministra Gospodarki oraz tygodnika Warsaw Business Journal.

Partnerzy Projektu promocji polskiego eksportu będą mieli wyjątkową okazję promocji swojej firmy oraz produktów w specjalnym wydaniu tygodnika Warsaw Business Journal, na stronie internetowej Krajowej Izby Gospodarczej oraz WBJ.

 
KIG/red.

Dodaj komentarz