Ustawa o grach hazardowych podtrzymuje zakaz reklamy hazardu. Ustawodawca utrzymał także możliwość informowania o sponsorowaniu przez podmiot prowadzący działalność hazardową, w ograniczeniu jednak tylko do zakładów wzajemnych (totalizatory, bukmacherstwo). Wskazano wprost, iż informowaniem o sponsorowaniu jest prezentowanie informacji zawierającej nazwę lub inne oznaczenie indywidualizujące sponsora. Oznaczeniem indywidualizującym może być zarówno znak towarowy sponsora jak i inny symbol graficzny.
Po 31 grudnia 2009 roku firmy bukmacherskie (także zagraniczne internetowe) nadal będą mogły informować o sponsoringu klubów sportowych. Nie wiadomo jednak jak długo i w jakim zakresie. Projekt ustawy o zmianie ustawy o grach hazardowych zakłada legalizację internetowych zakładów wzajemnych przy założeniu, że urządzenia przechowujące informacje (serwery) będą znajdować się na terytorium RP, a transakcje przeprowadzi bank z siedzibą w Polsce. Zagraniczni bukmacherzy Internetowi chcąc działać w zgodzie z polskim prawem będą musieli „zainstalować się” w Polsce i uzyskać zezwolenie Ministra Finansów. W przeciwnym razie dostęp do ich stron internetowych może zostać zablokowany.
Ratio legis przemawia za tym, że informowanie o sponsorowaniu będzie ograniczone do podmiotów działających w Polsce legalnie. Wobec relatywnie wysokich kosztów obsługi takiej działalności w porównaniu do państw UE, zagraniczni Internetowi bukmacherzy mogą nie być zainteresowani legalizacją przedmiotowej działalności. To z kolei, wobec braku możliwości informowania o sponsorowaniu, może przełożyć się na odpływ funduszy z polskiego sportu.