Jak wprowadzić telepracę w przedsiębiorstwie – konferencja

Czy i jak wprowadzać telepracę w przedsiębiorstwie? Czy telepraca to przyszłość firm i pracowników? Czy i jakie korzyści może odnieść pracodawca stosując tę formę zatrudnienia? Na te i inne pytania będą odpowiadali podczas szkoleń dla firm trenerzy i doradcy, realizujący na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości projekt „Telepraca – nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach”.

Zapraszamy na stronę www.telepraca.gov.pl, na której znajdują się szczegółowe zasady uczestnictwa w szkoleniach, porady ekspertów, pigułki wiedzy i formularze zgłoszeniowe. 

Projekt „Telepraca – nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach” to szyte na miarę narzędzie dedykowane firmom małym i średnim, które chciałyby wprowadzić w swoim przedsiębiorstwie telepracę. Dzięki zindywidualizowanemu podejściu do każdego przedsiębiorstwa, doradcy będą podpowiadać jakie obszary funkcjonowania danej firmy można realizować na zasadzie telepracy, jakie predyspozycje i cechy muszą mieć pracownicy pracujący w tej formie, jak zarządzać wirtualnym zespołem pracowników, jak powierzać zadania i weryfikować ich realizację i oczywiście jakie konkretne korzyści będzie miała firma z zastosowania telepracy.

Projekt jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego a więc koszty szkoleń i doradztwa są minimalne!

Zapraszamy na szkolenia już dziś aby telepraca stała się przyszłością także Twojej firmy!

PARP/red.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *