W wypadku reklamacji dotyczących przerw w dostawach, przedsiębiorca zobowiązany jest do bezzwłocznego usunięcia awarii. Natomiast reklamacje dotyczące rozliczeń są rozpatrywane w terminie do 14 dni od zgłoszenia.
Źródło:
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.)
- www.ure.gov.pl
Adrian Bogusławski – prawnik, redaktor TaxFin.pl
Publikacja ma charakter jedynie informacyjny. Jednocześnie w przypadku publikacji, w której źródłem jest interpretacja indywidualna, należy pamiętać, że interpretacja indywidualna dotyczy jedynie podmiotów wskazanych w interpretacji i to w konkretnym, wskazanym w przedmiotowej interpretacji, przypadku.
Publikacja ma charakter jedynie informacyjny. Jednocześnie w przypadku publikacji, w której źródłem jest interpretacja indywidualna, należy pamiętać, że interpretacja indywidualna dotyczy jedynie podmiotów wskazanych w interpretacji i to w konkretnym, wskazanym w przedmiotowej interpretacji, przypadku.