Jak zareklamować usługi dostawy energii?

W wypadku reklamacji dotyczących przerw w dostawach, przedsiębiorca zobowiązany jest do bezzwłocznego usunięcia awarii. Natomiast reklamacje dotyczące rozliczeń są rozpatrywane w terminie do 14 dni od zgłoszenia.
Źródło:

  • Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm.)
  • www.ure.gov.pl
Adrian Bogusławski – prawnik, redaktor TaxFin.pl
 
Publikacja ma charakter jedynie informacyjny. Jednocześnie  w przypadku publikacji, w której źródłem jest interpretacja indywidualna, należy pamiętać, że interpretacja indywidualna dotyczy jedynie  podmiotów  wskazanych w interpretacji i to w konkretnym, wskazanym w przedmiotowej interpretacji, przypadku.   

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *