Przedsiębiorcy to jedna z czołowych grup podatników będąca w ciągłym kontakcie z administracją skarbową. Specyfika i jakość komunikacji między tą grupą a urzędem w istotny sposób oddziałuje na sprawne i terminowe rozliczanie się firm z podatków. W tej sytuacji, kreowanie dobrej atmosfery we wzajemnych relacjach ludzi biznesu i urzędników skarbowych jest niezmiernie istotne. Zapewnić to może m.in. poznanie praw i obowiązków obu stron, a także warunków i zasad funkcjonowania.
W konkursie biorą udział urzędy skarbowe z całej Polski. Przedsiębiorcy, w specjalnie skonstruowanych ankietach poddają ocenie, które z urzędów świadczą swoje usługi najsprawniej. Badana jest także jakość udzielanych przez urzędników informacji, szybkość obsługi jak również przystępność i zrozumiałość informacji zawartych na broszurach.
Poprzednia edycja konkursu, za promowanie wysokich standardów działalności, wyróżniła 70 urzędów skarbowych z całej Polski.
Więcej informacji o konkursie na stronie Business Centre Club www.bcc.org.pl
MF/red