Buty bez obcasów, czyli kilka słów o reklamacji przecenionego towaru

Jeżeli towar nie jest wadliwy i został przeceniony tylko z powodu np. wymiany kolekcji, wówczas reklamacja przysługuje konsumentowi bez żadnych zastrzeżeń. Natomiast może się również zdarzyć, że towar zostaje przeceniony z powodu np. rysy czy przetarcia. W takim wypadku również przysługuje nam prawo do reklamacji, ale z wyłączeniem wad towaru, które zostały przez sprzedawcę wskazane.
Podstawa prawna:
  • Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 ze zm.)
Adrian Bogusławski – prawnik, redaktor TaxFin.pl
Publikacja ma charakter jedynie informacyjny. Jednocześnie  w przypadku publikacji, w której źródłem jest interpretacja indywidualna, należy pamiętać, że interpretacja indywidualna dotyczy jedynie  podmiotów  wskazanych w interpretacji i to w konkretnym, wskazanym w przedmiotowej interpretacji, przypadku.   

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *