Tym samym ustawodawca wymienił enumeratywnie wydatki, których nie możemy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu.
W związku z tym, że wydatki na reklamę, bez względu na wartość i formę można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, spółka może zaliczyć do kosztów również wydatki na reklamę internetową.
W związku z tym, że wydatki na reklamę, bez względu na wartość i formę można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu, spółka może zaliczyć do kosztów również wydatki na reklamę internetową.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 851)
Adrian Bogusławski – redaktor portalu TaxFin.pl, absolwent Wydziału Prawa i Administracji, kierunek: prawo oraz studiów podyplomowych z prawa podatkowego. Certyfikowany trener biznesu. Współpracował z najlepszą firmą szkoleniową w kraju (wg. rankingu "Book of Lists 2013”) m.in. przy projektach realizowanych dla Ministerstwa Finansów i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Obecnie pracuje w tym podmiocie, przy projektach realizowanych dla jednostki Ministerstwa Edukacji Narodowej. Ponadto współpracuje z jedną z kancelarii prawnych w zakresie obsługi podmiotów gospodarczych, ze szczególnych uwzględnieniem spółek kapitałowych. Autor wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego, w szczególności z zakresu podatku VAT.