Wysyłanie PIT-ów przez Internet cieszy się rosnącą popularnością wśród internautów. W tym roku tylko z możliwości elektronicznego złożenia PIT-37 skorzystało 163 tys. osób, z czego prawie 161 tys. bez kwalifikowanego e-podpisu.
Sobota pracująca odbywa się w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjnej „Szybki PIT”, prowadzonej we współpracy z Onet.pl, grupą wydawniczą Polskapresse, Radiem ZET oraz „Dzień Dobry TVN”. Kampania skierowana jest do osób, które chcą sprawnie i bez kolejek złożyć zeznanie podatkowe czy szybciej otrzymać nadpłacony podatek. Dzięki akcji można dowiedzieć się też wszystkiego o przysługujących ulgach i potrzebnych do tego dokumentach lub poradzić się eksperta.
Bieżące informacje o wszystkich działaniach można znaleźć na stronie kampanii www.szybkipit.onet.pl. Wszyscy zainteresowani znajdą tam, m.in. broszury informacyjne, formularze podatkowe oraz pomocne w ich wypełnieniu niezbędne informacje. Dowiedzą się również, jak w prosty sposób przesłać PIT przez Internet.
MF/red.