Zmiany w komunikacji Biura Rachunkowego z jego Klientami

Biurowa rewolucja
 
Tak jak cały świat, również praca Biur Rachunkowych ewoluuje. Jeszcze parę lat temu wszystkie dokumenty były przekazywane wyłącznie w formie papierowej. Potem pojawiły się maile, które zastosowano do przesyłu dokumentów. Komunikacja mailowa jest na tyle powszechna, że doprowadziła do sytuacji, w której wiadomości z biura rachunkowego mieszają się z korespondencją firmową i prywatną. Dodatkowo coraz popularniejsze staje się korzystanie z samodzielnej księgowości elektronicznej, która zmniejsza rynek dla Biur Rachunkowych. Dlatego też zaczęły one szukać rozwiązania, które pozwoli im przebojem zawalczyć o Klienta.
 
Tak powstało Saldeo – programu do komunikacji między Biurem Rachunkowym i jego Klientami. Aplikacja, która łączy nowoczesność z profesjonalną wiedzą i doświadczeniem, które posiada Biuro.
 
Tendencje zmian
 
Statystyki wykazały, że świadomość konieczności wprowadzania innowacji, jest wśród właścicieli Biur coraz większa i stale rośnie. Badania przeprowadzone metodą CATI w 1000 biur z całej Polski dały wyniki, które są zilustrowane poniżej.
 
 \"\"
Wyniki pokazują, że rośnie zarówno zainteresowanie Biur Rachunkowych rozwiązaniem jakim jest Saldeo, ale również liczba biur, które same szukają takiego programu. Obserwowany wzrost wynika z rosnących wymagań klientów. Motywem jest też chęć dotrzymania kroku konkurencji, tak aby nie zostać w tyle i świadczyć usługi najwyższej jakości.

5 cech, które podnoszą jakość usług Biura Rachunkowego
1. Szybkość
Szybki i skuteczny kontakt z klientem? Tak! W Saldeo wszystkie dokumenty przesyłane są w czasie rzeczywistym, tzn. Biuro od razu widzi dokument załączany przez Klienta. Prosta wyszukiwarka pozwala błyskawicznie go odszukać, nawet po latach. Automatyczny import wystawianych przez Klienta faktur sprzedażowych do programu księgowego Biura radykalnie skraca czas poświęcany na ich ręczne wprowadzanie.
 
2. Prostota obsługi
Nowy program nie musi oznaczać konieczności mozolnego uczenia się jego obsługi. Saldeo jest przyjazne dla Użytkowników. Obsługa jest intuicyjna i łatwo znaleźć potrzebne funkcje. Sprawia to, że jest ono lubiane przez Klientów, a ta sympatia przenosi się także na Biuro, dzięki któremu mają możliwość z niego korzystać.
 
3. Funkcjonalność
W Saldeo Klient może tworzyć elektroniczne archiwum dokumentów, wystawiać faktury lub rachunki, kontrolować należności a nawet na bieżąco mieć wgląd w przychody i koszty swojej firmy. Równie proste jest przesyłanie przez Biuro rozliczeń księgowych i kadrowych. Saldeo łączy w sobie funkcje, które podnoszą jakość usług i kontaktu z klientem.
 
4. Dostępność i bezpieczeństwo
Saldeo gwarantuje bezpieczny dostęp do dokumentów 24h/dobę z każdego miejsca na świecie. Wprowadzane dane są szyfrowane kluczem SSL a logowanie odbywa się poprzez indywidualny login i hasło.
 
5. Wygoda
W Saldeo wszystkie informacje księgowe zebrane są w jednym miejscu. Ułatwia to ich przeglądanie i analizowanie. Nie tylko przez Biuro, ale i przez jego Klientów. W dodatku ich rozliczenia na koniec miesiąca są zebrane w przejrzystej tabeli – już na pierwszy rzut oka widać, jak rozwija się firma i jak planować jej dalszy rozwój.

Saldeo znaczy sukces
 
Tak jak przelewy można robić w bankowym okienku lub przez internet, tak komunikować się z Klientem można mailem lub w Saldeo. To profesjonalny program dostosowany do potrzeb Biur Rachunkowych. Wzbogaca ich ofertę oraz dodaje prestiżu. Saldeo to mocny atut w komunikacji z Klientem, przez co jego obsługa zyskuje nową jakość.

Dodaj komentarz